tirsdag den 3. april 2012

Barnevogn i papir

Da jeg for nylig skulle til barnedåb vidste jeg lige præcis, hvad jeg ville lave! Jeg havde nemlig for længe siden spottet den sødeste barnevogn lavet i papir på en blog. 
Jeg var så ikke liiiige klar over, hvilken opgave jeg havde givet mig selv - den endelige barnevogn er version 3.0, for den var godt nok tricky at lave! Mest fordi jeg ikke havde Spellbinders til at skære ud med, men et andet mærke, om jo selvfølgelig ikke har lige de rigtige mål! Så det var med at klippe af og lægge til nogle steder, så proportionerne stadig var rigtige.
Jeg er dog yderst tilfreds med resultatet og modtagerne blev glade :-)
Hvis du har lyst til at prøve kræfter med den, så finder du en tutorial HER hos Maya.





Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...