tirsdag den 7. februar 2012

Afrikansk blomst

Der er rigtig mange, som hækler oldemorfirkanter i øjeblikket og det er også en rigtig god måde at få brugt nogle garnrester på.
Jeg er gået igang med en variation, som hedder African flower. Jeg synes, at den er helt vildt sød og ikke mindst SÅ nem at lave!
Den opskrift jeg bruger, der bliver blomsterne hæklet sammen med hvidt efterhånden som man hækler dem.... så slipper man da for det (for mig i hvert fald) næstkedeligste ved sådan et projekt - at sy lapper sammen! - Det kedeligste er at hæfte ender, men dem er der heldigvis ikke så mange af i disse blomster, for de fleste kan bare hækles med :-)
Jeg har fundet opskriften på selve blomsten HER og DIY på sammenhæklingen HER
og hvad det skal blive til?!? Jeg har en idé, men måske det ændrer sig... det kan sådan et projekt jo gøre.... :-)




4 kommentarer:

moster Hanne sagde ...

Hej Karen.
Jeg er lige landet på din blog i min søgen efter opskriften på et dyr hæklet af African Flowers....
Din beskrivelse af dig selv, må jeg altså sende en kommentar til !
"Elsker regnvejrsdage"...jeg troede det kun, var mig, der havde det sådan. Med samme begrundelse foretrækker jeg efterår og vinter.
Spændende blog du har.
Hilsen Hanne

moster Hanne sagde ...

Hvad blev dit Africa Flower projekt mon til ?
Hilsen Hanne

moster Hanne sagde ...

Hej Karen.
Jeg fandt selv svaret - en flot pude.
Jeg leder videre efter opskriften på et af dyrene.
Hilsen Hanne

Karen sagde ...

Hej Hanne
Tak for de søde ord :-) Og ja, jeg elsker også efterår og vinter!
Mit projekt blev til en pude, som jeg er meget tilfreds med.
Hilsen Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...