søndag den 8. april 2012

Æske med flere forskellige slags kort....

Jeg har lavet denne fine æske til mine forældre, som en lille påskegave.
Der er tre forskellige rum i den; et til almindelige kort, et til små, dobbelte kort og til sidst et til nogle små manillamærker.
Selve æsken var faktisk ikke så svær at lave - men indholdet tog mig en del timer at fremstille.

Jeg har brugt et fint dobbeltsidigt papir fra The Paper Loft som base.



Inden i er der en lille bog, som kan bruges som adressebog.



Her kan du se de forskellige kort jeg har lavet. Jeg har brugt papir fra Pion, som er rigtigt lækkert - elsker de dusede farver. De fine tegnede billeder er også et klippeark fra Pion.


Hvis du har lyst til at prøve at lave sådan en fin kortæske, så finder du vejledningen HER

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...