onsdag den 22. februar 2012

Opskrift på lækker frosting

Jeg vil rigtig gerne dele en opskrift på pebermynte-frosting med jer.
Denne portion passer til ca. 20 små cupcakes og ca. 12 store, hvis der skal laves almindelig swirl.

150 g flormelis


50 g smør


Ca. 2 spsk. mælk


Pebermynteessens


Evt. farve

Kom flormelis, smør og mælk i en skål og pisk det sammen i ca. 10 minutter. Jeg bruger min Kitchen Aid, som er perfekt til formålet, men en almindelig elpisker kan vel også klare jobbet. Tilsæt pebermynteessens efter smag.

Jeg har også farvet frostingen grøn, for jeg synes det passer godt til den friske pebermyntesmag. Jeg bruger gelefarve, som ikke fortynder frostingen! På toppen har jeg lagt noget af min nyindkøbte pynt fra USA - det er lidt svært at se, da den også er grøn....




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...