onsdag den 11. januar 2012

Hvem elsker ikke pakker?!?

Jeg ELSKER at få pakker - om det er til jul, fødselsdag eller overraskelsespakker! Endda pakker, som jeg selv har bestilt og ved hvad indeholder! For nu om dage, bestiller man jo bare på nettet og wupti, så kommer pakkeposten med spændende ting og sager. ALT kan findes og bestilles på nettet, sådan føles det i hvert fald. Og nu har jeg fået en spændende pakke - HELT fra sådan en eksotisk egn som Malaysia :-) Jeg har købt dem HER på etsy.com.


Og hvad pakken gemte på??? Noget for en papirnusser som mig: Strimler af papir!



Men ikke til de sædvanlige takkede stjerner, som alle børn og barnlige sjæle laver i december, nej origamistjerner. Jeg blev inspireret HER. De strimler jeg har fået fingrene i er noget smallere, ca. 1 cm i bredden og stjernerne bliver derfor også mindre. Det er noget af et pillearbejde at sidde med, men TOTALT afslappende og vanedannede, når man først lige får det ind under huden. Og jeg har da fået lavet en del allerede :-)



5 kommentarer:

Kell Aa Kamsgaard sagde ...

Flot - flot, det ser ud til at du har styr på din blog. Jeg er sikker på at mange vil finde den inteerssant og lærerig. Glæder mig til at følge din blog.

Karen sagde ...

Tak, jeg er også glad for den :-) Den tager dog en del mere tid, end jeg lige regnede med, men sådan er det jo altid med sådan noget computer-noget! ;-)

Bettina sagde ...

Hvor er det bare nogle fine stjerner. Måske du kunne overveje at lave dem som DIY ???

Knus Bettina

Karen sagde ...

Hej Bettina
Tak :-) Jeg har linket til den DIY, som jeg har brugt. Det er i afsnittet lige over billedet af de færdige stjerner, hvor jeg skriver "jeg er blevet inspireret".... Det er en super god DIY som Tusindfryd har lavet. Du kan også sagtens selv klippe/skære nogle strimler i stedet for at købe, som jeg har gjort. Go' fornøjelse!

Knus :-)

Anonym sagde ...

Aiiii - hvor er de søde de stjerner... og VILDT at du har fået papiret helt fra Malaysia! :)
I øvrigt VILD med din nye blog - det er altså super flot Kamse!
ELSKER, at du er så kreativ! :))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...