søndag den 22. januar 2012

Opdatering på strikkemik

Som jeg nævnte i et tidligere indlæg, så skulle mor og jeg til strikkemik. Det var super hyggeligt! Jeg så dog ikke andre hæklere, det var virkelig strikkerne, der var mødt frem. Der var rigtig mange mennesker, jeg fik ikke lige talt, men vil gætte på ca. 40. Det er utroligt, hvad kreative kvinder kan frembringe af skønne sager!
Der var desuden disket op med hjemmebagt brød + diverse slags pålæg, kaffe og the. Det var SÅ lækkert!
Paul Becker, som indtaler lydbøger og speaker på TV2Charlie var til stede og læste højt af en bog, som han tidligere har indtalt. Aldrig har SÅ mange kvinder været SÅ stille SÅ længe!! Det var bare ærgerligt, at det kun varede i 45 minutter og at han ikke kommer og læser hver gang, for han var rigtig god - næste gang er der vist planlagt noget musik.
Der var også lodtrækning på indgangsbilletten, nogle lækre præmier, alt fra garn til et slotsophold. Mor og jeg vandt desværre ikke noget :-(
Det var en rigtig hyggelig aften og kan varmt anbefales!




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...