onsdag den 8. februar 2012

I {heart} cupcakes!

Mon ikke det snart er et par år siden jeg lavede mine første cupcakes.... Som med så meget andet man laver første gang, så var de bestemt ikke perfekte, men jeg fik blod på tanden! Og siden har jeg lavet pokkers mange cupcakes!
Jeg synes, at jeg har fundet en rigtig god opskrift på selve kagen og jeg har et par frostings, som jeg skifter mellem, som er lækre. Den på billedet herunder er en chokoladekage med chokoladefrosting af smør, mælk, flormelis og smeltet chokolade. Den er riiigtig lækker - især når den bliver pisket længe, så den bliver luftig!
Egentlig er det hele processen jeg synes bedst om - okay, de smager jo skønt, men det er det kreative gen, som virkelig bliver stimuleret!
Jeg laver dem næsten hver gang jeg har gæster og på arbejdet bliver mine søde kolleger heller ikke forskånet - men de lader nu til at synes ret godt om det ;-)



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...