søndag den 19. februar 2012

Leg med ler

Jeg har fået hængt en troldegren op og den skal jo pyntes! Til jul hang der selvfølgelig små jule-tingel-tangel-ting på den, til min fødselsdag hængte jeg hæklede flag på, men der er jo et stykke tid til påske, som er næste højtid.... så hvad skal der hænges på, når det ikke er jul, påske eller fødselsdag?!?


I Panduro fandt jeg noget hobby clay, som er selvhærdende. Jeg synes ikke det var helt nemt at arbejde med, men måske det bare kræver lidt øvelse. Jeg har stukket nogle fingurer ud, bøjet dem lidt, så de ikke er helt flade og ridset mønster i bladene for at give dem lidt liv. Selvom de har tørret i flere dage, så kan jeg stadig sætte neglemærker i dem, hvis jeg ikke passer på, så de skal også lige males og lakeres....





2 kommentarer:

Bettina sagde ...

Hvor er de fine dine lerfigurer :-)
Til jul lavede Maria og jeg også sådan nogle, vi satte en lille guldsnor i og lakerede dem med en lille bitte smule guldstøv i lakken. De blev bare SÅ fine. Bedsterne fik dem i julegave :-)

Hilsen Bettina

Karen sagde ...

Tak :-) Jeg har ikke fået gjort mere ved dem endnu. Jeg har faktisk også noget guldstøv liggende, så det vil jeg da også prøve at komme på... Tak for tippet! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...