søndag den 26. februar 2012

And the Oscar goes to.......

For 7 år siden kom jeg hjem fra en skøn 16-dages rundrejse i Mexico sent en søndag aften.... Måske havde jeg lidt jetlag - jeg kunne i hvert fald ikke sove. Jeg tændte for tv'et og frem tonede Oscar-uddelingen. Siden har jeg siddet oppe HELE natten HVERT år for at se stjernerne i de flotte kjoler, takketalerne som ALTID indeholder ordene "special thanks to my agent and God", måske i nævnte rækkefølge, og hvilke film, som er et must at leje, når de endelig kommer til lille Danmark! :-)
I år er ingen undtagelse... jeg skal se det HELE natten og råhygge med Asti, chips, cola, kaffe, is og/eller andre for hånden værende stimulanser :-D
Der er ikke så mange danskere at heppe på i år, det nærmeste er vist kun en pris for bedste lydredigering i Drive, men lidt har vel også ret....

Oscars/Academy Awards 2012 poster
Billedet lånt HER

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...